Tuesday, August 30, 2011

不善于沟通

最近开始发觉自己其实唔系好善于沟通
譬如话
同室友坐系同一厅 我地居然可以零交流 是我的问题吗?
或者我真系习惯左 自己一个人住 暂时未能适应
又或者 我系个大闷蛋 同我倾计好嘥气?

查实我依家系做紧夹心人 唉 自己拿来衰

好友鬼鬼搭住我度 室友原先都ok geh
鬼鬼并唔系无品或态度差 只系室友觉得他好似白吃白住 却系事实
虽然鬼鬼偶然会帮补添买食用品 但室友同我仍然觉得他好似无么贡献
再讲
鬼鬼系我geh好友 过去两周 真系玩到癫
影真打开眼界
绝对系 ‘如何用一蚊玩尽全世界’ geh 最佳人选
穷到隆都仲可以晚晚去蒲 交际能力叫人咋舌

话番转头 其实真正的导火线系源自今朝鬼鬼问我地
他geh阿哥可唔可以搭住一晚 haha
我本身系无问题 个人非常认同因果 或者我前世真系欠左他
但系室友就当场黑脸 将个波扔返俾我
sigh

好明显地 我geh答案系yes
但系就觉得室友好似恼左

whatever啦
今朝有酒今朝醉
明天才打算明天吧

1 comment:

TebuCullen a.k.a MeiHui said...

hahahahaha~~~ur buddy called guai guai~~~lolz