Friday, August 5, 2011

悠闲假期


时间飞逝 话甘快暑假就来放完 全世界都问我做左D咩 其实真系答唔出
真觉得自己好似废材 人就系矛盾 - 有野做时就懒懒行 无野做时就稳野做
原先geh plan系稳暑工- 有啊 见十份有九份都feel到好似会请硬我甘 到最后都系无答复
算, 画画咯 应该容易稳工D 又唔系话无水准 点知死画烂画准备portfolio geh同时已经俾人截左胡
都算 参加比赛咯 总有D胜算瓜 胜系胜 统统都系胜在先 输在后 真系想爆粗

就系如此气馁geh时候 D好友们个个好似失晒踪甘 稳个人打气仲难过捞月
D倾得下geh就无拉拉sot过我 未开口吐苦水已经有一堆苦水哒落我块面度
sot D都仲有 失惊无神问我觉得他为人系点 认真地思考甘回覆,可能耐左D 点知他一句‘你好似敷衍紧我’ nia ma 激得我啊
都算 打起精神 最后geh冲刺帮我个design拉票 稳晒一堆旧同学来vote 心酸到 可能自己都有D唔岩 平时都无mat打招呼 无段段叫人家帮手系有D awakward 但系我总算系扯烂块脸吧 敷衍下我唔洗死瓜

真失败 过去的三个月好似真系么都无做过 除左每个礼拜睇几场free首映 which对某D人 甚至乎大部分人来讲,都觉得: 睇先zek, so? 有奖拿啊? 这少少geh成就甘都俾抹杀左

好纳闷啊 真该反省 其实系我geh问题吗?
希望系假期完之前可以稳到份工 塞住D八婆geh口 但系我这个已经好幸运geh废柴 还会有上天geh眷顾吗?

No comments: