Sunday, October 10, 2010

祝你新婚愉快

sad 感触啊~ 我有个由细玩到大geh表姐今日嫁人 我去唔到
好咀丧啊 我真系好想去ga
我妈打俾我同我通电 之后就pass左个电话俾表姐 其实我听到佢把声时
已经好想喊啦 点解啊~
我地系青梅竹马 由细玩到大 我仲记得话过要娶表姐添 哈哈
往事只能回味 唉
不过无论点都好 结婚系件开心geh事 应该邓人地高兴 唔开心geh post
就留番下次再blog 啦

新婚愉快啊表姐!

4 comments:

baobao said...

哈哈果然是童言无忌阿。。娶表姐嫁表哥这些戏码时常发生在身边。。哈哈哈。。没关系拉。。你放心哦。。我等你回来才嫁人的。。你一定来的到的。。^^

老姑婆 村庄之说 said...

hahahahahahhaaa........

MintZhet said...

Really want marry d ? Ma de.. so early.. zhen hao ming.. we all are lou look mieng.. need to yong zi gei

baobao said...

lol~~i just said i wait u back only marry jek~~didnt say i really wanna marry jor woh~~~~~~~