Sunday, March 8, 2009

二十的宣言

原来我已经二十岁
二十, 可能系个新开始:
开始唔再讨厌过去伤害过我同我屋企geh人
开始唔会有太多避忌
开始会放开
开始会思考
开始缅怀过去
开始寻找理想 (可能之前个d唔系几实际)
开始珍惜.. 等等

但二十, 亦可能系个结束:
结束稚气
结束固执
结束无理取闹
结束天马行空
结束埋怨过去
结束假设性geh逻辑
结束自己好傻好天真..等等

回想我的过去, 有发现, 我同其他同年纪geh遭遇略有唔同.. 我没有轰烈的爱情史, 可能系我不屑,或者系我害怕投入另一个commitment, 唔想有太多顾忌同牵挂, 因为我觉得我实在有太多背伏, 同时唔希望将来, 我需要系事业与情感之间, 做一选择. 有样野值得庆祝geh系, 我开始觉得我唔再需要理会太多我的过去, feel到我依家正真正开始我属于自己ge生活. 希望我唔会令自己失望. 希望

2 comments: