Monday, September 13, 2010

不幸的一天

唔知系唔系心情唔好,今日好似做么都唔灵
先讲训唔好,寻日唔知点解出边个风好似大的特别凄凉 冻得我打冷镇 饮左杯暖热水 先至勉强look得落床
今朝起身,披头散发,入去厕所居然自己吓到自己,好大个黑眼圈啊!!
之后就一如常甘慢条斯理 (摸虾摸虾)准备出门,yak卖个bagle,si dan 拾几拾个书包,sifat痕,换bag 结果留左个student pass 系另外一个bag道.. 大锅!学校D guard 真系好严 话唔俾入 真系唔俾 结果系我苦苦哀求下 放我一马 但系都要record.. SIGH

以为入左班 (今日系我第一日上li课)会好D, 点知仲衰!D同学个个好似都好有料到甘,都甚串下,又无熟面口.. 结果3小时得堂, 就好似鹌鹑甘, 静静的过左..
之后上第二堂,wahsai,个老师好恶啊 谈吐好似无其他老师甘nice 仲有D尖酸tim
头个半个钟 sien到我抽筋 因为我坐前面 无人要坐我隔离 好彩之后有个妹仔迟到 坐我旁边 先至未至于甘闷

SIGH

今日真系好无mood 但系只能系个blog道抒发下 毕竟条路系自己拣geh

4 comments:

Loky said...

hahahahaha~ so hong kee style.

That's life =) cheer up.

baobao said...

wow zhet...this is the karangan 我倒霉的一天o?XD btw..cheer up hehehehe...^^ at least got a muizai sit bside u mah...^^

TebuCullen a.k.a MeiHui said...

唔通你印堂发黑?nvm,人定胜天!吃得苦中苦,方位人上人!再过不久,你就渐渐升级成为上等人嘎啦~~~~lol

酱安慰会不会好过点?lol

枫叶 said...

又无熟面口.. ??哈哈。。酱厉害咩~去到california可以找到熟面口。。。跟自己同系~加油~